voorbereidingen genoeg! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dennis en Kimm Schut - WaarBenJij.nu voorbereidingen genoeg! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dennis en Kimm Schut - WaarBenJij.nu

voorbereidingen genoeg!

Door: Kimm

Blijf op de hoogte en volg Dennis en Kimm

11 Maart 2014 | Nederland, Amsterdam

Zoals iedereen waarschijnlijk wel al weet, hebben wij besloten om begin mei voor twee jaar naar Singapore te gaan! Naast dat dit allemaal natuurlijk erg spannend is, moeten wij ook een hele hoop voorbereidingen treffen en zaken regelen, zowel voor in NL als in SP.

En waar begin je?? Ik had echt geen idee!! Dus maar "als expat naar Singapore" gegoogled. Nadat gedaan te hebben, hebben wij niet alleen een flinke lijst met actiepunten verzameld, maar ook nog een lijst met een hele hoop vragen!

Kortom, wij zijn maar begonnen met onze lange actiepuntenlijst en alle vragen zijn uitgezet. Ongetwijfeld komen er vast nog meer to-do's uit en zijn wij vast dingen vergeten, maar goed, dat zien wij dan wel.

Daarnaast puilen onze agenda's uit: met onze drukke banen (overdrachten, inwerken, nog een evenement binnenkort) en met familie en vrienden die natuurlijk nog graag wat tijd met ons willen doorbrengen voordat wij vertrekken.

Maar ik merk nu wel dat ik ook nog steeds wat tijd voor mijzelf (en voor Dennis natuurlijk) moet vrijhouden en even door moet bijten totdat al het geregel voorbij is en wij goed en wel in Singapore zitten.

Dennis en Kimm

3 mei 2014 is het zover: wij gaan voor twee jaar expatriëren (zoals dat met een mooi woord heet) naar Singapore! Om dit grote avontuur toch nog een beetje vast te leggen; hierbij ons "waar-ben-jij"-dagboek!

Actief sinds 03 Maart 2014