De tijd vliegt! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Dennis en Kimm Schut - WaarBenJij.nu De tijd vliegt! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Dennis en Kimm Schut - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt!

Door: Kimm

Blijf op de hoogte en volg Dennis en Kimm

22 December 2014 | Singapore, Singapore

Lange tijd gelden dat ik een verslag op deze blog heb geplaatst, maar de tijd gaat ook zo snel en ik zit hier mijzelf nou ook niet echt te vervelen! ;-) Ondanks dat er alweer vijf maanden zijn verstreken na mijn laatste verslag, is de tijd echt omgevlogen!

Wij zijn inmiddels alweer terug geweest naar NL voor de bruiloft van Bea en Nico en om onze familie en vrienden weer te zien. Heb er ook mijn verjaardag gevierd, wat ik ontzettend fijn vond. Die twee weken waren erg druk, maar ook zo ontzettend leuk: veel gezelligheid en mooi weer (het was namelijk in juli). Maar bij het terug gaan hadden wij toch wel weer even wat moeite. Het was namelijk best snel en in Singapore hadden wij op dat moment nog niet echt iets opgebouwd en dan is het wel moeilijk om nog een keer weg te gaan.

Weer eenmaal terug in Singapore heeft Dennis zich ingeschreven bij de Hollandse FC, waar hij nu met veel plezier traint en voetbalt! Hierdoor hebben wij ook veel leuke mensen leren kennen, niet alleen zijn teamgenoten en partners, maar ook weer via hen weer andere mensen. En ik kan zeggen, dat maakt wel een hoop verschil om eindelijk mensen hier te leren kennen!

Daarnaast hebben wij de afgelopen maanden ook weer veel bezoek gehad: Bea en Nico, Fleur, Stephen. Erg gezellig en leuk om hen eens te laten zien, waar wij nu leven. Met Fleur en Loes ben ik ook nog naar Vietnam geweest, waar Debby ook nog bij ons aansloot. Een erg leuke week in Ho Chi Minh en Hoi An. Veel gezien en gedaan en fijn om weer met wat vriendinnetjes samen te zijn!

Dennis en ik hebben samen ook nog wat reizen gemaakt: in augustus zijn wij voor een relax-weekend naar Thailand geweest. Afgelopen november en december zijn wij op Bali, Gili Trawangang en in Sydney geweest: dit was echt een geweldige vakantie! Wij hebben zoveel leuke en mooie dingen gezien en gedaan. Met recht een bucketlist vakantie! Maar daarover in een volgend verslag meer.

Met de kerst voor de deur, begin ik nu toch wel iedereen heel erg te missen. Ik dacht altijd dat kerst mij niet zoveel deed, maar nu begin ik bijna een potje te grienen als ik op de kerstafdeling van een warenhuis sta of als ik een of andere suffe kerstreclame in de bios voorbij zie komen. Ik moet dan eigenlijk ook wel stiekem heel erg om mijzelf lachen, wat een watje ben ik af en toe toch ook!
Het doet mij wel echt heel erg veel goed als ik met familie of vriendinnen aan het skypen ben en dat ik met veel van hen ook goed contact via whatsapp heb. Het is ontzettend fijn dat het allemaal bestaat. En fijn ook dat men daarvoor de tijd ook neemt, want het is vaak ook erg lastig, aangezien de meeste mensen doordeweeks overdag werken en er toch nu in de “wintertijd” een tijdsverschil is van 7 uur. En aangezien ik niet fysiek bij iedereen kan zijn en dit heel erg mis, is het een goede pleister op de wonden om toch regelmatig contact te hebben.

Al met al zijn het leuke, mooie en spannende maanden geweest, met ook af en toe wel diepe dalen. Wij gingen voor het avontuur hier naartoe en dat hebben dan ook dubbel en dwars gekregen!

  • 22 December 2014 - 13:04

    Pa Schut:

    Lieve Dennis en Kimm
    Ik mis jullie ook wel,maar het avontuur die jullie mee maken maakt veel goed bij mijn
    Ik denk maar zo het niet voor altijd gelukkig
    Vandaar Dennis en Kimm een hele fijne feestdagen
    Ik neem wel een borreltje meer van jullie ps ik bewaar wel een paar oliebollen en appelflappen voor jullie
    Een trotse pa en Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dennis en Kimm

3 mei 2014 is het zover: wij gaan voor twee jaar expatriëren (zoals dat met een mooi woord heet) naar Singapore! Om dit grote avontuur toch nog een beetje vast te leggen; hierbij ons "waar-ben-jij"-dagboek!

Actief sinds 03 Maart 2014
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 6274

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 30 April 2016

Als expat naar Singapore!

Landen bezocht: