afgelopen weken - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Dennis en Kimm Schut - WaarBenJij.nu afgelopen weken - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Dennis en Kimm Schut - WaarBenJij.nu

afgelopen weken

Door: kimm

Blijf op de hoogte en volg Dennis en Kimm

05 Mei 2014 | Singapore, Singapore

Gistermiddag zijn wij dan eindelijk aangekomen in Singapore!

Sinds mijn laatste blogpost, hebben Den en ik een hele hoop gedaan: mijn afscheid in drie delen van mijn werk, alles ingepakt en naar verschillende locaties verhuisd, en vooral veel "tot ziens" gezegd.

Afgelopen week was echter een waar gekkenhuis! Het was verhuizen voor gevorderden. Want het is niet zo dat je al je spullen inpakt en naar een nieuw huis brengt en alles weer uitpakt, helaas... Het meeste van de spullen gingen in een opslag, daarnaast is er eea naar de ouders gegaan, moesten er heel wat schoenen uitgezocht worden (tja, hoe heb ik dat toch gedaan?), koffers worden ingepakt en twee dozen klaargemaakt worden voor verscheping. Daar ging wel wat meer tijd inzitten dan gedacht en heeft mij wel een paar jaar van mijn leven gekost...

Maar het zwaarste was toch wel het "tot ziens" zeggen, eerst van het werk, daarna van de katjes en als laatste van onze vrienden en familie. Vooral het afscheid nemen van mijn ouders en broer en zus viel mij erg zwaar. Ik heb ook nooit enig moment getwijfeld aan onze keuze om hier naartoe te gaan, maar toen ik door de douane liep, bekroop mij toch voor het eerst het gevoel "doe ik hier wel goed aan??", ik heb dan ook flink een potje staan grienen bij de kassadames van de See Buy Fly, whahahahaha.

Maar eindelijk aangekomen in Singapore valt er toch een hele hoop stress van de schouders af. Ondanks de flinke jetlag, zijn wij een borrel wezen drinken en een hapje gaan eten met Herb en Michelle.

Na een redelijk ononderbroken nacht, zijn wij vanochtend vol goede moed opgestaan, wij hebben namelijk huizen bekeken vanochtend! En wij hebben zoiets moois uitgezocht: een loft op de 33e & 34e verdieping van een mooi condominium complex, vlakbij het centrum en met een waanzinnig mooi uitzicht (oa op Marina Bay Sands en de zee)! Op dit moment zijn de onderhandelingen gaande voor deze condo! Mochten wij eruit komen, zal ik wat mooie foto's ervan plaatsen en laat ik het jullie zeker weten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dennis en Kimm

3 mei 2014 is het zover: wij gaan voor twee jaar expatriëren (zoals dat met een mooi woord heet) naar Singapore! Om dit grote avontuur toch nog een beetje vast te leggen; hierbij ons "waar-ben-jij"-dagboek!

Actief sinds 03 Maart 2014
Verslag gelezen: 466
Totaal aantal bezoekers 6304

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 30 April 2016

Als expat naar Singapore!

Landen bezocht: